Інтернет речей на залізничному транспорті

            Проблема

            У США близько 1.5 мільйона залізничних автономних вагонів і організатори перевезень хочуть знати їх розташування і отримувати інформацію про поточний стан кожного з них. Закриті люки? Піднято ручне гальмо? Чи не перегрілися колісні підшипники? Чи відповідає температура у вагоні типу вантажу, що перевозиться?

            Кілька років тому відповіді на ці питання можна було отримати тільки після безпосередньої перевірки вагона поїзної бригадою. І немає нічого дивного в тому, що з появою нових технологій залізнична галузь поспішила їх впровадити. Відстеження місця розташування вагона спростилося з появою системи AEI (automatic equipment identification – системи автоматичної ідентифікації обладнання), яка використовує сканери для читання даних з транспондерів, що встановлюються на вагонах. Також сканери вимірюють температуру коліс і при високих значеннях відправляють сигнал тривоги, що дозволяє поліпшити якість профілактичного обслуговування вагонів.

            Але організаторам залізничних перевезень потрібно більше – їм необхідно відслідковувати зміну якомога більшого числа параметрів, мати доступ до даних в режимі реального часу на конкретній території.

            Рішення

            Постачальник послуг віддаленого моніторингу вирішив проблему, використовуючи сенсорну платформу Wzzard B + B. У вагонах встановлені Wzzard Intelligent Edge Nodes -бездротові сенсорні вузли з живленням від батарей, які в свою чергу утворюють самоорганізовуючу мережу і пересилають дані на шлюз Wzzard Network Gateway, який забезпечує Ethernet з’єднання або через стільникову, або через дротову мережу. Оператор послуг також обладнує кожен вагон GPS модулем, який також відправляє дані на шлюз. І за допомогою ресурсів мережі мобільного зв’язку стає можливим моніторинг в режимі реального часу з центрального офісу.

Інтернет речей на залізничному транспорті