Як стільникові мережі та аналіз даних дозволили поліпшити якість обслуговування відвідувачів парку

            Завдання

            Парки атракціонів прагнуть забезпечити високу якість обслуговування відвідувачів, в тому числі мінімізувати час очікування черг на атракціони і в пункти громадського харчування. Один із шляхів досягнення цієї мети – спостереження за клієнтом і аналіз його поведінки. Перш за все, потрібне програмне забезпечення, обробляє інформацію про кількість куплених квитків, кількості відвідувачів, погоді, тим самим допомагає забезпечити правильний розподіл кадрів.

            Збір і аналіз даних також дозволяє підвищити якість повсякденних операцій шляхом розміщення додаткового персоналу там, де це дійсно необхідно. Якщо чергу на певний атракціон стає занадто великий, можна задіяти додатковий обслуговуючий персонал і прискорити її, або запросити костюмованих персонажів, здатних розважати людей в черзі.

            Для того, щоб зрозуміти, які місця відвідували відвідувачі і що вони робили, необхідно збирати інформацію з камер відеоспостереження, кас і квиткових терміналів, пунктів харчування. Використання провідного з’єднання в таких випадках небажано.

            Рішення

            Були встановлені стільникові маршрутизатори B + B Spectre, які об’єднали в єдину мережу безліч пристроїв. Завдяки наявності великої кількості портів і підтримки багатьох протоколів, з’явилася можливість отримувати дані від практично будь-яких пристроїв. Пропускна здатність, що забезпечується маршрутизаторами, достатня для передачі потокового відео, що дуже важливо для парків атракціонів. А так як відсутня необхідність монтажу кабелів, можливе введення обладнання в експлуатацію в день його придбання.

Як стільникові мережі та аналіз даних дозволили поліпшити якість обслуговування відвідувачів парку